Flink meer online uitgegeven

9 oktober 2020
De Nederlandse online consumentenbestedingen stegen in het tweede kwartaal van dit jaar met 12 procent naar bijna 6,4 miljard euro.

Terwijl de online bestedingen aan diensten als reizen en tickets een daling van 45 procent kenden ten opzichte van het tweede kwartaal van vorig jaar, werd dit door de groei in uitgaven aan producten van 52 procent ruimschoots gecompenseerd, meldt Thuiswinkel.org na onderzoek van marktonderzoeker GfK.

Bron: Friesch Dagblad
Gepubliceerd: 26-09-2020

Bent u regionaal betrokken en wilt u dat uw mening meetelt?

Word dan panellid van het RegioNoordPanel.

Geef uw mening over (nieuwe) producten van NDC mediagroep.

Als dank voor uw medewerking maakt u elk kwartaal kans op leuke prijzen!

Horen de redacties van LC, DVHN en FD ook uw stem?

Via het RegioNoordPanel geven noorderlingen hun mening over uiteenlopende onderwerpen.