Inwoners positiever over dienstverlening

1 augustus 2019
Inwoners van Harlingen waarderen de dienstverlening bij de gemeentelijke informatiebalies, zo blijkt uit recent onderzoek onder 107 bezoekers.

Werd er in 2017 nog een 8,5 gegeven voor de wijze waarop klanten werden geholpen, dit jaar is dat een 8,8. Zo is in het onderzoek onder andere gekeken naar vriendelijkheid (9,0), deskundigheid (8,6) en inlevingsvermogen (8,6). Ook zijn enkele verbeterpunten naar voren gekomen, zoals op het gebied van privacy en bekendheid van het werken op afspraak.

Bron: Leeuwarder Courant
Gepubliceerd: 19-07-2019

Bent u regionaal betrokken en wilt u dat uw mening meetelt?

Word dan panellid van het RegioNoordPanel.

Geef uw mening over (nieuwe) producten van NDC mediagroep.

Als dank voor uw medewerking maakt u elk kwartaal kans op leuke prijzen!

Horen de redacties van LC, DVHN en FD ook uw stem?

Via het RegioNoordPanel geven noorderlingen hun mening over uiteenlopende onderwerpen.