Klanten tevredener over rederij Doeksen

24 oktober 2018
Met een 8,5 voor de veerdienst naar Vlieland en een 8,3 voor de lijn naar Terschelling scoort rederij Doeksen hoger op klanttevredenheid dan vorig jaar. Toen waren de cijfers respectievelijk 8,3 en 8,1. Het onderzoek wordt sinds 2009 jaarlijks gedaan door het ministerie van Infrastructuur en Waterstaat.

Dit jaar voeren de onderzoekers in mei en juni mee en ondervroegen de passagiers. Op beide eilanden worden vooral het aan boord komen, de informatie bij het boeken en de prijs beter gewaardeerd.

Bron: Leeuwarder Courant
Gepubliceerd: 10-10-2018

Bent u regionaal betrokken en wilt u dat uw mening meetelt?

Word dan panellid van het RegioNoordPanel.

Geef uw mening over (nieuwe) producten van NDC mediagroep.

Als dank voor uw medewerking maakt u elk kwartaal kans op leuke prijzen!

Horen de redacties van LC, DVHN en FD ook uw stem?

Via het RegioNoordPanel geven noorderlingen hun mening over uiteenlopende onderwerpen.